2004年10月5日 星期二

5 OCT 2004

Tuesday, October 05, 2004

竟然話我係buffer
從來冇人咁樣話過我


不過又幾好聽




Monday, October 04, 2004

今日一別
又不知何日再會

九月終於完左
一個朋友們上飛機落飛機
飛番泥飛出去既月份
終於完左

荒謬
身處迷亂氣候
閃閃生輝的引誘
無聲一一接受
荒謬
想到前後左右
自問踏入這年頭
真的知己有沒有

 Email








Saturday, October 02, 2004

忽然間打開好耐冇打開過既收音機
先發覺
嘩嘩嘩打到嚟己經唔見左啦
吳君如同杜汶澤都唔見左啦
幾年之前
第一次聽果時仲有周海光
但而家就唔見哂lu

又諗起隻歌

多得這雨勢 將煙花撲毀
才令我體會 凡事會枯萎
多得這剎那 不小心脫軌
遺憾才會令你 珍惜得徹底
 
同渡過這盛世 隨手都採到星火的美麗
但我怎知道這份執迷 抱入來世 仍是你軀體
 
就趁那歌聲悠揚 
玻璃倒影映了今生不再的幻象
天空正掛著今世最亮的月亮
蜚短流長未來將怎麼設想
恨這晚歌聲悠揚
當中多少秒鐘可跟最愛來分享
種種恩恩愛愛 可伸展多少世代仍在唱
 
多得這剎那 分針不再轉
才讓時間實踐 驚心的愛戀
 
不可多得的美麗但無常 怎麼可設想

係啦
我都知唔關事
但我諗起嘛



Friday, October 01, 2004

 Tree 

秋至
謹記加衣


 China 
國慶快樂











但都係一次有驚無險既寶貴經驗


  Chainsaw







Tuesday, September 28, 2004


這一位 扮繁忙 未說過 二月裡 這一天 預備抽空見我 
但我喜歡等 不管最後如何 早清楚他當我什麼 
這一位 早已經 預約我 我奉勸 他歸家 等結果 
若我這一天 竟然 和他一起過 亦是 坎坷 
 
今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份 而他此際可能和情人擁吻 
人在慶節我卻箭穿心 
偏偏愛我的人沒有等 彷彿那個丘比特是有心 何解我約的人 突然全部都躲開我 
搾不出一滴吻 
 
這一位 不理啋 但我愛 就像我喜歡他 是為他不理我 受過我幾多苦 
始終滿面詳 這苦心 改變過 什麼 
這一位不夠好 但愛我 我耐性 比起他 怎算多 
若覺 得孤單 走回頭等他親我 
份外 淒楚 
 
何解他要等 等不到我 
而他不等我 又在苦等 
今晚我愛的人 在散心 可惜我太不幸 沒有份 
如果佳節不能 和情人擁吻 情願這晚快過快熄燈 
偏偏愛我的人 沒有等 
彷佛那個邱比特 是有心 
人揀我 我揀人 突然全部都不揀我 讓今晚 隔外暗
 




Sunday, September 26, 2004

S Club & Lyrics - Two In A Million


Woo
Out of all the boys you're not like the others
From the very first day I knew we'd be lovers
In my wildest dreams, my darkest desire
Would I declare to you your love takes me higher (aah)
Just when we both thought our lives were set in stone
They shone a light and brought us together (ooh) We are two in a million
We've got all the luck we should be given
If the world (the world) should stop (should stop)
We'll still have each other
And no matter what (no matter what) we'll be forever as one It's a crazy world where everything's changing
One minute you're up and the next thing you're breaking (yay)
When I lose my way and the skies they get heavy
It'll be okay the moment you're with me
No-one would have guessed we'd be standing strong today
Solid as a rock and perfect in every way We are two in a million
We've got all the luck (the luck) we could be given
If the world should stop we'll still have each other
And no matter what (no matter) what (no matter what)
We'll be forever as one
Forever as one We are two in a million (yeah)
We've got all the luck (the luck) we could be given (ohh)
If the world should stop we'll still have each other
And no matter what we'll be forever as one
We are two in a million (yeah)
We've got all the luck (hey) we could be given
If the world should stop we'll still have each other (yeah)
And no matter what, we'll be forever as one
We are two in a million (two in a million)
We've got all the luck we could be given (we could be given)
If the world should stop we'll still have each other
And no matter what (no matter what) we'll be forever as one
No matter what (no matter what) we'll be forever as one
No matter what (no matter what) we'll be forever as one..



Friday, September 24, 2004

人都仲係果堆
但盲既都睇到個分別幾大

 Thunderstorms 


Vacation 1 No School 1








Thursday, September 23, 2004

終於都唔使再掂acetic acid
取而代之既係...12MHCl
同埋中人欲嘔既conc. NH3
我完全做哂所有防護去倒HCl
make sure就算一樽HCl淋過泥我都唔會有事
點知簫小姐笑笑口咁話
唔比acid那到手指黃哂
點話比人知你讀chem
跟住就徒手拿起樽野就咁倒啦
仲話conc. Sul啊果d dehydrate既先傷
HCl查實係冇乜野既

啊明受fanny話小歐googles既事啟發
決定用acetone泥抺電話
以不成功便成仁既心態一捽
點知真係比佢得左
好似新既一樣
就睇下跟住兩日佢部機
會唔會冇啦啦少左d function
或者係唔見左一部份

尋日同今日既lab
我都pre得好足
點知琴日響可以早兩個字番泥做既情況下
我決定訓左果兩個字
結果就起唔到身
十點先番到去
好在我個excuse夠傳神
而今日...我pre錯左另一個lab
當堂暈左響度
唔通連個天......

  Sickened






Wednesday, September 22, 2004

忽然間好想參加番AYP
上年曾經半途而費
因為行山需要投入既金錢太多
AYP好似真係有好多野玩
好多都係我自己想學
又可以順便囉埋個章
但最多只可以玩到廿五歳
泥到呢一個年紀
成日都覺得青春無多
好多野都趕住趕住想做
一個章…..至少都係年青時既一個achievement
不過可能我都趕唔切啦


泥到廿歳呢一個關口
…..其實都廿歳左好耐,就廿一既呢個關口
我又一次咁問自己
到底我想點
Dr. Kwan
雖然而家好自由,其實根本冇自由
今日既我
讀一間唔係第一,但都唔算第尾既大學
入左一個唔係咁好出路,但又唔係冇出路既系
對呢科唔係冇興趣,但又唔係好有興趣
成績尚可,不過不失
做人尚算成熟,帶點幼稚
等等等等
總知上不著天下不著地
....琴日諗起
忽然間好想有錢
唔使好富有
但至少唔使擔心兩餐
買乜野都唔使就住就住
夠我一兩年去一次旅行
仲上養得起高堂
下能養妻活兒
有番一間樓,最好有多間收租
...冇錯,咁唔係富有係乜呢...


經過左深思熟慮
我覺得唔可以再以我有涯既生命
去聽布歐無盡既吹水
同令我耳膜生垢既英文

但個人泥講,我係respect佢既


呢個星期掂左無數次acetic acid
成個人都有浸酸味
因間做labunknown acid
最好唔好又係佢啦
如果acetic acid有毒
我諗我九條命都死哂啦



Wednesday, September 22, 2004

有唔只一個人send左封icq forward 比我
話有個唔知乜人死左
所以我要將呢個forward比五十人
如果唔係我啊媽就會五十日之內比車撞死
我亦都會孤獨一世

我唔介意有人惡作劇
但請唔好囉埋我啊媽泥講
亦請唔好再將呢d咁冇腦既野再響icqforward
好冇品
我唔會forward出去
大家即管睇下我啊媽呢五十日內會點
亦睇下我係咪孤獨一世



Tuesday, September 21, 2004

做lab report都幾貴
用左半枝無印筆,三分一支白水
很多張so 紙,還有source的紙和影印費

lab report -------- 電視可以電腦可以
溫書 -------- 電視唔可以電腦唔可以


 Static








Monday, September 20, 2004


我們曾經一雙一對兩個冷親 而那份快樂充滿溫暖感 
連藥水也匹配相襯 此生無抱憾 
我們曾經堅執己見有過了障礙 從分手邊緣慢慢活過來 
不想這樣愛 總可那樣愛 終於過渡無數段意外 
 
做我的愛人真的辛苦你嗎 總有過快樂吧 
做我的愛人一生會稱心嗎 我們得多於失 
其它不要也罷 得到的 想要嗎 
 
我們曾於應否戀愛轉過數圈 而那份抉擇掙扎不算短 
然後初吻比雪糕軟 至得償素願 
我們曾於一開一跌看破了櫻花 人生多 短暫盡量念記吧 
得到快樂嗎 因此畏懼嗎 珍惜我們能做情侶吧 
 
我們好比櫻花 曾精彩過落霞 總經得起變化



Saturday, September 18, 2004





岩岩聽左幾隻歌
 
不想這一刻送你一個幻覺  
不想當一起連動靜亦冷漠 
遺憾強烈感覺 錯失都不自覺  
怕看見你不快樂 
 
等千億分鐘 連憧憬也幻破  
剛轉身一刻  流星卻閃過 
每夜鏡裏我看我 一天簡單又過 
這世界愉快得多 
 
lovely smile
 
That's something I reminded
Everytime I make you cry
I say I'll die before you 
Nevermind Just keep your smile 
 
I don't mind I don't mind I don't mind
When will I die
I don't care I don't care I don't care
End of life 
 
Cause the one day I die
The sun will still shine
Oh everyone just stay alive
Remember don't cry
Just keep your lovely smile 
Cause the one day I die
The moon will still shine
No big deal its part of life
Remember dont cry
Oh maybe let it slide
 
I don't mind I don't mind I don't mind
When will I die
I don't care I don't care I don't care
End of life 
 
Cause you are mine
Don't wanna see you die
You gave me a pure life
 
Remember ~ 
Just let it slide
Oh baby just keep on smiling
Just smile

Bizarre love triangle

Every time i think of you
I feel shot right through with a bolt of blue
It's no problem of mine but it's a problem I find
Living a life that I can't leave behind
There's no sense in telling me
The wisdom of a fool won't set you free
But that's the way that it goes
And it's what nobody knows
While every day my confusion grows
Every time I see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say

I feel fine and I feel good
I'm feeling like I never should
Whenever I get this way, I just don't know what to say
Why can't we be ourselves like we were yesterday
I'm not sure what this could mean
I don't think you're what you seem
I do admit to myself
That if I hurt someone else
Then I'll never see just what we're meant to be
Every time I see you falling
I get down on my knees and pray
I'm waiting for that final moment
You'll say the words that I can't say


Saturday, September 18, 2004

一句說話就將成晚既mood摧毀左
不過唔想再聽唔想再諗唔想再講
你有你既理由我有我既理由佢有佢既理由
更何況
有人聽既話
講一次就夠
自己都厭



Friday, September 17, 2004

當我唔想溫書淨係發夢時
我會話
雖然我唔勤力
做野唔集中
但我聰明識諗好多野
當我溫書唔識唔明時
我會話
雖然我唔聰明諗野唔叻
但至少我勤力

又搵到自己一個優點

有一個好出名既snoopy漫畫
個主角...人既主角唔係隻狗
佢鍾意打baseball但唔叻
有一次將個波向天度扔
然後嘗試用個bet
幾次失敗之後
佢就發覺自己係一個全世界最勁既投手

好鍾意呢個漫畫亦都好深記憶
好多野根本一早放哂響度
好多事根本亦都係每人必定碰到
就視乎你由邊個角度睇
最好同最壞
好多時其實不過係同一件事

唔可以再說教啦
變左劉德華啦




做人既意義係乜呢
如果話生存既意義只係為左繼續生存
係咪好heir
天地萬物既生存意義係乜呢
有人話生物係為左傳宗接待而生
咁之後呢?
傳完又傳
一代又一代
其實不過係一樣為生存而生存
根本無分別
 





定還是個故事更簡單
響平地根本跌唔死人
係當行上高樓
先有機會跌下致命呢
如果係咁我地又應唔應該再行上去呢




我諗講白一d
人類係用盡好多心力,勞力
時間精神去run 社會呢一個system
但到頭泥
所得所失可能都差唔多
有人話
人類既文明為人類帶泥左幸福
但好多野似乎就唔係咁簡單
RPDr. 關話
以前日出而作日入而息既時候
無聽過有農夫會自殺
但自從社會複雜左好多
亦所謂進步左好多之後
就見到每年都有好多人因為失學失業
冇左人生既希望
甚至乎冇左幾把武器而自殺
切身一d
日日沖涼
沖走既係骯髒既老泥
同時亦洗走好多defend system既蟎
醫療設備既改善
使我地免於普通病既入侵
同時亦衍生出好多原先冇既超勁病
愈聰明既人
同時又愈容易痴線
搵錢愈多既人
愈容易比人綁架撕票
..........
好似一個彈弓咁
要拉長唔可以淨拉一邊
要同時響兩邊拉
所以正增長既同時亦帶泥負增長
...........
定還是我諗得太死呢
個世界原本就唔係個體
每件事都係相對
所以響你增長既同時
你既相對亦同時增長以求存
所以增長愈快愈大
另一邊亦然



Thursday, September 16, 2004

呢個係今日溫in an既時候諗到既故事

從前,響一個好大既草原裏面
住左一隻獅子
佢每日過住起身,搵野食,休息,搵野食,訓覺既日子
一日,獅子開始厭倦左呢種生活
為左避免每日咁勞碌去搵食
佢決定開始佢既畜牧業
捉左一隻羊之後,獅子冇即刻食左佢
而係捉多左一隻乸既羊泥
等佢地交配生小羊
小羊又再生小小羊,如此類推
過左幾年,獅子己經擁有左一個小規模既牧場
除左解決左基本三餐問題
佢仲靠賣羊,賺左少少積畜添
但錢銀上既充裕並未為獅子驅走憂慮
因為唔再需要日日咁操勞去捕獵
佢...開始愈泥愈肥,
識唔到女仔唔在話下,身體上既毛病
例如心臟病,高血壓等亦愈泥愈多
為免有錢無命享
佢決定去睇醫生
同埋去修身堂度整番個男女士夢寐以求既身型
亦即係佢幾年前既身型
負責人要佢日日做gym,去草原度跑圈呢d帶氧運動
結果當佢瘦身成功既時候
亦係佢使哂積蓄,賣哂d羊既時候
故事完
問題係
響呢幾年前後
佢既身型冇變,佢既運動量冇變
佢身上同樣冇錢,亦冇哂羊
咁到底呢幾年裏面
佢有冇involve響呢個system入面呢
佢咁做又值唔值得呢

無聊故事,不喜者勿看



Wednesday, September 15, 2004

多出泥既人
點解會忽然間咁諗

還是一個人
始終係要行一個人既路

  Sad








Tuesday, September 14, 2004

明明你也自命率真 
怎麼變了認命的人 




人生能有幾次的可惜 我想我的眼睛已洩了底
夜深人靜 忽然想起 一定要幸福
當時的約定  沒忘記
一定要幸福



Monday, September 13, 2004

外婆 
詞:周杰倫 曲:周杰倫 編曲:周杰倫 
和聲:周杰倫 張欣瑜 女聲:張欣瑜 
 
今天是外婆生日   我換上復古西裝    
載著外婆開著拉風的古董車兜兜兜風
車裡放著她的最愛  找回屬於是她的時代  
往大稻埕碼頭開去把所有和外公的往事靜靜回憶, 
外婆她臉上的漣漪  美麗但藏不住壓抑   
失去了愛情只盼望親情 彌補回應 
大人們以為出門之前桌上放六百就算是孝敬  
一天到晚拼了命 賺錢少了關懷有什麼意義 
 
外婆她的期待 慢慢變成無奈 
大人們始終不明白 
她要的是陪伴 而不是六百塊 
比你給的還簡單 
 
外婆她的無奈 無法變成期待 
只有愛才能夠明白 
走在淡水河畔 聽著她的最愛 
把溫暖放回口袋 
 
(女聲)記得去年外婆的生日 表哥帶我和外婆             
參加 她最最重視的頒獎典禮 
JAY) 結果卻拿不到半個獎 不知該笑不笑  
        我對著鏡頭傻笑 只覺得自己可笑 
(合唱)我難過 卻不是因為沒得獎而難過  
        我失落 是因為看到外婆失落而失落 
(女聲)大人們根本不能體會 表哥他的用心  
        好像隨他們高興就可以徹底的否定 
JAY) 否定我的作品 決定在於心情  
        想堅持風格他們卻覺得還歐顆 
沒驚喜沒有改變 
我已經聽了三年 我告訴外婆 
我沒輸 不需要改變 
(合唱)表哥說不要覺得可惜 這只是一場遊戲  
        只要外婆覺得好聽 那才是一種鼓勵 
JAY) 外婆露出了笑容 說她以我為榮  
        淺淺的笑容
就讓我感到比得獎它還要光榮 
  Couch Potato 
 









Monday, September 13, 2004

要令自己開心d滿意d
唔係去改變其他人或者其他事
而係根本咁去改變自己既諗法

好多時都係咁




Sunday, September 12, 2004

每次你任性時說的一些話 你知道那有多傷人嗎
但我頂多只氣個三分鐘吧 最後依然體貼的送你回家
有時想如果我不是一直讓 你也許會懂得學著體諒
但是我完全無法硬著心腸 做得讓你有一點難過失望
總覺得有疼你的責任 要你是最快樂最單純的人
因為你讓我的心變得豐盛 原來不奢望的變成可能
總覺得有疼你的責任 讓你做最輕鬆最自然的人
我想不遮掩也是一種信任 愛的瞭解包容才算愛得完整
 





我覺得學每一種語言
都係一種沖擊
唔知其他人係咪
學語言唔係一個字一個字咁學
而係一句一句咁學
係響模仿其他人裏面學
英文係咁,普通話係咁,廣東話都係咁
每一句說話都好自然會有語氣
會有當事人既感情,特有既口吻響度
而響模仿既同時
除左學左個tone,個accents
亦都會比佢既諗法,態度感染左
所以我話忽然轉講令一種語言時
會好似變令一個人咁
呢個係今日既諗法





Friday, September 10, 2004






It's hard for me to say the things
I want to say sometimes
There's no one here but you and me
And that broken old street light
Lock the doors
We'll leave the world outside
All I've got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
For parting my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me
Thank you for loving me

I never knew I had a dream
Until that dream was you
When I look into your eyes
The sky's a different blue
Cross my heart I wear no disguise
If I tried, you'd make believe
That you believed my lies

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
For parting my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me

You pick me up when I fall down
You ring the bell before they count me out
If I was drowning you would part the sea
And risk your own life to rescue me

Solo

Lock the doors
We'll leave the world outside
All I've got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
You parted my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me

When I couldn't fly
Oh, you gave me wings
You parted my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me


沒有留言:

張貼留言