2013年8月9日 星期五

狼人2

我阿媽成日都唔明
電視劇裏面d人做乜成日都無啦啦琴人一把
而我就唔明
點解d男男女女會無里啦更就咀埋仲上埋床
好似今日睇呢套wolverine 咁



















話說阿狼人保護左女主角去間屋度
孤男考寡女左一兩日
就突然間咀起上泥
仲人獸左一晚添
而自此以後
無論係女主角既未婚夫
青梅竹馬既男朋友
親生阿爸同阿爺
總知所有日本既男人都變哂做衰人
娘娘腔,死變態
或者連自己個女都殺得既死仆街
淨係得番個鬼佬係好人
而所有日本既女人
都對個唯一既鬼佬暈哂浪咁

成套戲雖然個故事奇奇怪怪
睇到我頭都暈埋
但係就100%符合d鬼佬對亞洲人既幻想
當然亦都只有日本人呢種配合度咁高的民族
先可以咁完美地配合拍攝啦
連食左個原子彈呢d國恥都比人抽水用泥做狼人的英雄事績

如果我係美國人,我諗我真係會唔明點解呢種戲響亞洲會咁受歡迎


ps. 其實成套戲我都唔明果個綠色女人想做乜,搞一大壇野最尾淨係想幫狼人剪手甲?
ps.2. 個爺爺變左鐵甲威龍,真係吹到我啤一聲
ps.3. 或者我唔應該用個咁種族既角度去睇套戲,但係佢背後果種隠含既意識,真係明顯左小小囉

沒有留言:

張貼留言